Cas kararına gelen ilginç yorumlar
CAS'ın verdiği kararlarda çok çelişkili. Beşiktaş'ın yerine elediği takımı Tromso'yu alıyor fakat Fenerbahçe'nin yerine ise kura çekiyor. Bence bu takımların yerine Bursa ve Kasımpaşa davet edilmeliydi. Türkiyenin aleyhine alıyorlar bütün kararları.
madem ceza verilecekti neden maçlar oynandı dalgamı geçitiler resmen bizimle günah değilmi bu taraftara dun ku maç herşeyin ifadesidir turkiyenin heryerinden ne zorluklarla gelen bu taraftara helal olsunn
Cas Beşiktaş'ın cezasını onasın, gençleştirdik kadroyu 1-2 sene içinde daha da güçlenerek gelicez.. Son 2yılda 60mil€ veren fener düşünsün
Biz gücümüzü herkese gösterdik. Sadece iyi gün taraftarı değiliz nasılsa! NeAvrupaNeKupa AşkımızBEŞİKTAŞa
