Beşiktaş'ın mavi uğursuzluğu
Spor Toto Süper Lig'de sezonu 4. sırada tamamlayan Beşiktaş'ta transfer çalışmaları başladı. İlk olarak Tosic ile yollarını ayıran Beşiktaş'ta bir detay taraftarların dikkatini çekti.
Beşiktaş'tan giden futbolcuların özellikle mavi renkli takımlara gitmesi şaşkınlık yarattı. Beşiktaşlı taraftarlar ise bu duruma ''maviyi sevemez olduk'' şeklinde tepki gösterdi.
İşte taraftarların yorumları...
''Her sene sonu alıştığımız adam gibi adamlar giderken arkalarından bakmak zor oluyor bea. Mavi den soğudum.''
