Beşiktaş'ta teknik heyet ve futbolcular, dün yapılan olağanüstü seçimli genel kurulda yeniden başkanlığa seçilen Fikret Orman ve yeni yönetim kurulunun düzenlediği yemekte bir araya geldi.
Giriş Tarihi: 17.09.2018 21:56 Güncelleme Tarihi: 17.09.2018 21:58
Beşiktaş camiası yemekte buluştu
İstanbul Çengelköy'de bulunan bir restoranda teknik direktör Şenol Güneş, teknik heyet ve siyah beyazlı futbolcuların katılımıyla düzenlenen akşam yemeğinde birlik ve beraberlik mesajı verildi.