Adem Ljajic'ten flaş açıklamalar!
Beşiktaş'ın yeni transferi Sırbistanlı milli futbolcu Adem Ljajic, Beşiktaş gibi köklü bir kulübün parçası olduğu için gurur duyduğunu söyledi.
Adem Ljajic, yaptığı açıklamada, hem Sırbistan'ın hem de yeni takımı Beşiktaş'ın simgesinin "kartal" olduğuna dikkati çekerek, "Artık hem Beşiktaş'ın hem de milli takımın kartalıyım." ifadesini kullandı.
Milli maçların ardından siyah-beyazlı ekiple yeniden antrenmanlara çıkmayı sabırsızlıkla beklediğini dile getiren Ljajic, "Beşiktaş gibi köklü bir kulübün parçası olduğum için kendimi gururlu hissediyorum. Takıma en iyi şekilde dahil olmak için elimden geleni yapacağım." dedi.
