Fenerbahçe'nin penaltısı doğru karar mı? Erman Toroğlu yorumladı!
Fenerbahçe, Süper Lig'in 12. haftasında Kayserispor ile 2-2 berabere kaldı. A Spor yorumcusu Erman Toroğlu, sarı-lacivertlilerin kazandığı penaltı kararını değerlendirdi. Toroğlu, "Fenerbahçe lehine verilen ilk penaltıda karar doğru." dedi. (FB spor haberleri)
A HABER
A PARA
A SPOR
ATV
A2TV
ZTK