Masterchef 2. Dokunulmazlık Oyununu hangi takım kazandı? | 10 Eylül Çarşamba MasterChef eleme adayı kim oldu?

Masterchef'te haftanın ikinci takım oyunu oynandı. Mavi takım kaptanı Hakan, kırmızı takım kaptanı olarak ise İrem seçilmesinin ardından kıyasıya rekabetini sürdürdü. Şeflerin günün yemeğini duyurmasının ardından tüm yarışmacılar, en güzel yemekleri yapmak için kolları sıvadı. Peki Masterchef 2. dokunulmazlık oyununu hangi takım kazandı? 10 Eylül Çarşamba MasterChef eleme adayı kim oldu? Detaylar haberimizde...

MasterChef Türkiye'nin 10 Eylül Çarşamba akşamı yayınlanan bölümünde haftanın ikinci dokunulmazlık oyunu oynandı. Danilo, Somer ve Mehmet Şef'in jürisinde yer aldığı yarışmada dokunulmazlığı alan takım rahat bir nefes alırken, kaybeden yarışmacılar ise potaya girmemek için kıyasıya rekabet etti. Peki, Masterchef 2. Dokunulmazlık Oyununu hangi takım kazandı? 10 Eylül Çarşamba MasterChef eleme adayı kim oldu?

MASTERCHEF TÜRKİYE'DE 3. DOKUNULMAZLIK OYUNUNU KİM KAZANDI? TIKLA ÖĞREN

MASTERCHEF 2. DOKUNULMAZLIK OYUNUNU HANGİ TAKIM KAZANDI?

MasterChef Türkiye'de 10 Eylül Çarşamba günü yayınlanan 2. dokunulmazlık oyununu kazanan mavi takım oldu.

MASTERCHEF'TE ELEME ADAYLARI KİM OLDU?

10 Eylül Çarşamba günü yayınlanan MasterChef Türkiye'de eleme adayları Onur ve İlhan oldu.

MASTERCHEF'TE EN SON KİM ELENDİ?

7 Eylül Pazar günü yayınlanan bölümde MasterChef'e veda eden yarışmacı Sercan oldu.

ASpor CANLI YAYIN

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.