Taylan Antalyalı krizi büyüyerek devam ediyor!
"1 milyon 550 bin euro'nun üzerinde satılması halinde satıştan yüzde 10'luk payımız vardı. Ancak Alanya'ya bedelsiz gittiği söylendi" diye konuştu.
Gençlerbirliği, bedelsiz transferinden dolayı Galatasaray ve Erzurum'a tepki gösterirken konuya Bucaspor da müdahil oldu.
Yazarımız Levent Tüzemen'e açıklamalarda bulunan Bucaspor Başkanı Cihat Aktaş, Taylan Antalyalı'nın Buca'dan Gençlerbirliği'ne 1.5 milyon liraya gittiğini ve anlaşmada sonraki satıştan yüzde 15'lik pay hakları bulunduğunu ama bunu alamadıklarını söyledi.
