Mustafa Cengiz'den 20 milyon Euro'luk Şampiyonlar Ligi gafı!
Transfer fiyaskosunun ardından taraftarların cephe aldığı Galatasaray Başkanı Mustafa Cengiz'in önceki akşam TRT Spor'a yaptığı açıklamalar büyük ses getirdi.
Başkan Cengiz'in özellikle Şampiyonlar Ligi'nden gelecek gelirler ile ilgili sözleri tartışmaları beraberinde getirdi.
GERÇEĞİ YANSITMIYOR!
Cengiz, "Grupta sıfır çeksek bile 55 milyon Euro kazanacağız" ifadesini kullansa da bu rakamın gerçeği yansıtmadığı ortaya çıktı.
