Şampiyonlar Ligi'ne Real Madrid'e 6-1 yenilerek çok kötü bir başlangıç yapan Galatasaray için twitter'da birbirinden ilginç yorumlar yapıldı: Para ediyoken bu Burak Yılmaz'ı satmalıydı Galatasaray Sabri`siz Galatasaray bir hiç. Para ediyoken bu Burak Yılmaz'ı satmalıydı Galatasaray Süreci bitiren goller... Mesut gittikten sonra Ronaldo iyice dinden imandan çıkmış... Sen Antep'ten aldığın stopperi Ronaldo'nun Bale'nin karşısına dikersen olacağı bu. Adamların bonservisiyle bir Antep daha yapılır. Galatasaray maçı kaybetti ama Bruma'yı kazandı :)) ronaldo hiç oynamadan 2 gol attı, büyük futbolcu olmak böyle bişey demek ki Benzema'z kimse sana,Isco'na hayran olayım,Ronaldo'dan süzülen gollere kurban olayım ;) Ronaldo gol atmış Fenerliler, Beşiktaşlılar seviniyor.bilmiyorlar mı birbirimize düşman olsakta dışarıda kardeşiz. İyi günde kötü günde her zaman daha yüksek sesle GALATASARAY ulan!!!! Galatasaray savunması > Fransa'nın ikinci dünya savaşı'ndaki savunması Ronaldo'nun kişisel antrenmanı olmaya başladı maç. Adam resmen gol krallığı için bizi kullanıyor :( Eboue'nin Galatasaray kariyerinin yarısı yerde geçti. Galatasaray'ın her yediği gol öncekinden daha bomba, inanılmaz. Galatasaray maçı kaybetti ama Bruma'yı kazandı :)) Bu hezimetin faturasını hem Milli Takım'a hem Galatasaray'a bakan Fatih Terim'e keserim. Hababam sınıfı Mahmut Hoca'dan,biz Ronaldo'dan çekiyoruz. Futbol nasıl basit oynanır bize ders veren Real Madrid'i tebrik ediyorum... Ben iddia oynasam sirf Ronaldo'ya üst verirdim la kupon da