F.Bahçe Emenike için Spartak Moskova ile anlaşıldığını açıklayınca gözler havaalanına çevrildi... Taraftar Cardozo - Emenike tartışmalarından sonra Emenike'nin gelişini memnuniyetle karşılaı... İşte Taraftarların Emenike yorumları... Yeniden bizimle! Hoşgeldin EMENİKE Sevdik delice, özledik gidince, dön artık evine, Emanuel EMENİKE! Emenike gelsin, Sow Emenike Afrika kupasına gitsin. Selçuk Şahin tek forvet oynasın :D Taraftar: CARDOZO gelsin. Ersun Yanal: EMENİKE gelsin. Aziz Yıldırım: Para benim kulüb benim ikisini de alıyorum hani olmaz da... düşün.. arabada radyo dinliyosun.. spiker şöyle diyo: sağa doğru.. emenike.. orta.. cardozoyu aştı.. musaa sooowww.. vay be EMMANUEL EMENİKE FENERBAHÇEMİZDE... KARA KUVVETLERİ EMENİIKE - WEBO - SOW :) Önce tur sonra Emenike :) 3-1'lik maç, ardından Emenike haberiylei F.Bahçe bayram tatilinin 5 güne uzattı:D hoşgeldin Emenike Emenike'nin kulupten alacagi 2.4 milyon €'yu sayma goruntuleri henuz servis edilmedi mi? bu sene 17 numara yaptırmak istiyorum formaya. Ama Emenike'nin numarasını da istiyorum. çok kararsızım çoook. Emenike'nin manevi bir değeri var, bir onur mücadelesi var; paha biçilemez.” Para sayma makinası pardon emenike Fenerbahçe'mize hayırlı olsun Bu sene defanslar hiç beklemediği bir anda, Emenike tarafından geçilmiş olabilirler. Emenike: Arjantin macinda taktigim Fenerbahce bilekligimi hala sakliyorum. (Moskova'da top oynarken soylemisti) hadi kanka iyisin hergün tweet atmaktan kurtuldun Cardozodan daha iyisi Emenike 'yi aldık:)) Simdi hayalim Bekir'in yaptigi asisti gole donusturen Emenike. Tam tersi de olabilir tabi. Hoş geldin Emenike ....biraz beklettin ama olsun g.saraya atarsın bizde affederiz :) Çarşıdan aldım Cardozo eve geldim Emenike asdsadsasd Emenike'yi aldık iyi hoşta Sow-Emenike-Webo Afrika kupasına gidince forvette kim oynayacak? Kuyt demeyin Kuyt'tan forvet olmaz! Cardozo fark yaratacak bir futbolcu ama Emenike savaşın adamı.İsterse Torres gelsin Emenikeye laf söyletmeyiz. Emenike Sow ikilisi cok sert olmadi mi ya :D - Arife hediyesi EMENİKE Cardozo'yu beklerken Emenike'nin gelmesi > Dead Congregation beklerken İsmail Türüt'ün gelmesi. emenike çok iyi transfer... bu transfere biraz da topçular karar verdi.. emenikenin cardozodan daha faydalı olacağını söylemişler... Hani olmaz da, düşün.. Arabada radyo dinliyosun, spiker şöyle diyo: sağa doğru.. emenike.. orta.. cardozoyu aştı.. moussaaa sooowww. VAY BE. Emenike'yi alıp, Cardozo'yu almamak... -EMENİKE İyi Futbolcu. Bu da benden Emenike'ye gelsin o zaman ZEKİ MÜREN & MUAZZEZ ABACI - BİZ AYRILAMAYIZ: Fener Emenike'yi almadan önce cool takılıp, aldıktan sonra 'Hemen Arda'yı almalıyız' diyorsan bir problem var. Cardozo rakip olarak çıkarsa yine karşımıza o zaman bu transferi eleştireceğim. Ama o zamana kadar alayının Emenike! Mutluluga bak ya telefonu acar acmaz emenike fenerbahcede yazisini gordumm hahah EMENİKE FENERBAHÇEMİZE HAYIRLI OLSUN.. GİYİP BİR MAÇA BİLE ÇIKAMADIĞI ÇUBUKLU İLE ÇOK BAŞARILI OLACAĞINA HİÇ ŞÜPHE YOK Fenerbahce'nin Emenike transferi sonrasında galatasaray, ligden çekildiğini borsaya bildirdi..