Fenerbahçe sözleşmeleri TL'ye çeviriyor!
Fenerbahçe Yönetimi, futbolcu maaşlarının kademeli olarak düşürülmesi için çalışma başlattı. Döviz kurundaki artış ve gelirlerin lira cinsinden olması sebebiyle birçok kulüp gibi sarı -lacivertliler de euro üzerinden ödenen futbolcu maaşları konusunda sıkıntı yaşıyor.
Bu nedenle kademeli bir geçiş planlandı. İlk etapta yeni transfer edilecek oyuncuların maaşlarının uygun olmasına dikkat edilecek. Bunun yanısıra ve belki de daha önemlisi yerli oyuncular ile TL cinsinden anlaşma yapılmaya çalışılacak.
