Fenerbahçe'de kim gidecek kim kalacak
Fenerbahçe'yle yeniden sözleşme imzalayan Semih de takımda kalacak. Milli oyuncu konuyla ilgili yaptığı açıklamada "Gerekirse 1 yıl bedava oynarım" dedi. Semih'in bu açıklaması üzerine Özer Hurmacı da "Gerekirse 2 yıl bedava oynarım" açıklaması yaptı.
