Fenerbahçe, Beşiktaş, Galatasaray ve Trabzonspor'un aralarında yapacakları karşılaşmalara rakip seyirci girmemesi yönünde karar alması sarı-lacivertli taraftarların da tepkisini çekti. Dün Eskişehir maçında Maraton üst tribünü, Türk Telekom üst tribünün orta bölümünde ve Migros üst tribünün orta bölümündeki taraftar grupları maçın başlamasıyla tribünlerin arka tarafındaki salona geçtiler.
ORGANİZE OLDULAR

