Transfer savaşının kazananı belli oldu! Galatasaray ve Fenerbahçe...
Gelecek sezonun kadrosunu şekillendirmek için yoğun transfer çalışması yapan sarı-kırmızılılar, Ze Luis için Spartak Moskova ile irtibata geçmişti.
Geçen sezon devre arasında 13 milyon Euro bonservis bedeliyle kadrosuna kattığı Mbaye Diagne'yi en azından satın aldığı bonservis bedeli karşılığında satmayı planlayan sarı-kırmızılılar, yerini Luis ile doldurmak istiyordu.
Sarı-kırmızılılar, devre arasında Ze Luis için önce 7.5 milyon Euro teklif etmiş, Moskova ekibinin kabul etmemesi üzerine 10 milyon euro'ya yükseltmişti.
