Twitter’da şampiyon

Fenerbahçe, geçen yıl sosyal medyada en çok etkileşim alan Türk kulübü oldu. Sarı-lacivertliler, 1 Ocak 2020-23 Aralık 2020 tarihleri aralığında Twitter'da 4 milyon 377 bin etkileşim ile zirvede yer aldı.

Fenerbahçe, geçen yıl sosyal medyada en çok etkileşim alan Türk kulübü oldu. Sarı-lacivertliler, 1 Ocak 2020-23 Aralık 2020 tarihleri aralığında Twitter'da 4 milyon 377 bin etkileşim ile zirvede yer aldı. Sarı-lacivertlileri 3 milyon etkileşimle Galatasaray, 2 milyon 269 bin etkileşimle Beşiktaş, 901 bin etkileşimle Trabzonspor takip etti.

DİĞER HABERLER

Bu web sitesinde çerezler kullanılmaktadır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

"Tamam" ı tıklayarak, çerezlerin yerleştirilmesine izin vermektesiniz.