Fenerbahçe - Yeni Malatyaspor maçı için olay yazı! "Sonunu bildiğimiz filmin fragmanı mı?"
Ne bir sistem ne yaratıcılık. Savunmadan yayılan negatif enerji iki ön liberonun ayaklarında uykuya daldı. Hepsini toplasan bir Tetteh etmeyen Fenerbahçe forveti Malatyaspor karşısında daraldıkça daraldı.
Elde ne kaldı? Ciddiyette ve cesarette yetersiz bir takım duruşu ve 3 farklı yenilgi. Tarihinde ilk defa kendi sahasında üst üste 3 maç kaybetmenin gururu da caba!
İki yenilgi arasında tutulmuş bir dilekti üçüncü yenilgi. Sahte övgülerle "şampiyonluk sigortası" yaptırdıklarını düşünenler, kaybettikleri puanları sezon sonunda düşler tarlasında mı toplayacak acaba?
