Fernandes gidiyor
Beşiktaş yönetimi "Fernandes'i 15 milyon euro'dan aşağıya asla satmayız" görüşünde. Menajer Mendes, siyah-beyazlılara "1-2 milyon euro daha inerseniz, işi sezon sonu bitiririm" yanıtını verdi
- Beşiktaş Haberleri
- Giriş Tarihi: 08 Mart 2012 00:00
- Güncelleme Tarihi: 08 Mart 2012 01:40
İLK GÖRÜŞME MADRiD'DE
Beşiktaş'ta tüm gözler bugün oynanacak Atletico Madrid karşılaşmasına çevrilirken, sürpriz bir gelişme yaşandı. Portekizliler'in menajeri Mendes'in, İspanya'da bulunan siyah-beyazlı yetkililerle bir araya gelerek Mauel Fernandes'i satmak istediğini söylediği öğrenildi. Geçtiğimiz hafta İngiliz medyasında, Tottenham'ın Fernandes için 10 milyon euro'yu gözden çıkardığı yazılırken, menajer Mendes de Ada temsilcisinin bu konuda ısrarcı olduğunu ve Portekizli yıldızı yeni sezonda renklerine bağlamak istediğini belirtti.
Konuyla ilgili ilk görüşme Madrid'de gerçekleşti.
TEKLiFE SICAK BAKIYORLAR
Burada Beşiktaşlı yetkililerle bir araya gelen Mendes, Tottenham'ın teklifini yineledi. Siyah-beyazlılar "Fernandes takımın en değerli oyuncularının başında geliyor. Onu 15 milyon euro'dan aşağıya bir rakama satmayı düşünmüyoruz" yanıtını verdi. Beşiktaş'taki Portekizli oyuncuların menajerliğini yapan Mendes'in ise yetkililere, "Fernandes'in kalitesini biliyorum. Eğer siz de rakamda biraz indirim yaparsanız, Portekizli oyuncuyu 13 milyon euro'ya Ada'ya satabilirim" dedi. Beşiktaşlıların da, mali açıdan sıkıntılı günler yaşanan şu dönemdeki teklife sıcak baktığı öğrenildi.
DİĞER HABERLER
-
Transfer planlamalarına son sürat devam eden Beşiktaş'ta yeni bir gelişme yaşandı. İtalyan gazeteci Fabrizio Romano, adı siyah-beyazlılarla anılan kaleci Altay Bayındır'ın transferindeki son durumu açıkladı. İşte ayrıntılar... | Son dakika Beşiktaş haberleri (BJK spor haberi) -
Uzun süredir ismi transferde Fenerbahçe ile anılan Dortmund'un santrforu Serhou Guirassy için Beşiktaş'ın da transferde devreye girdiği öğrenildi. Bundesliga devinin bonservis talebi ise ortaya çıktı. İşte detaylar... (BJK FB SPOR HABERİ) -
Trendyol Süper Lig'de sona eren sezonda Beşiktaş'ın en istikrarlı futbolcusu kaptan Orkun Kökçü oldu. 30 maçın 29'unda ilk 11'de sahaya çıkan milli yıldız, toplam 2485 dakika ile takımın en çok süre alan ismi olarak öne çıktı. İşte detaylar...