Muğla’da minik judocular şampiyonluk için minderde!
Muğla’da 2026’nın “Gençlik Yılı” ilan edilmesiyle spor organizasyonları hız kesmeden sürerken, Menteşe Spor Salonu’nda düzenlenen Küçükler Judo İl Birinciliği’nde genç sporcular şampiyonluk için tatamiye çıktı. İşte detaylar...
- Judo Haberleri
- Giriş Tarihi: 18 Mayıs 2026 10:21
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık'ın 2026 yılını "Gençlik Yılı" ilan etmesinin ardından kentte spor yatırımları ve organizasyonları hız kesmeden devam ediyor.
Menteşe Spor Salonu'nda düzenlenen Küçükler Judo İl Birinciliği müsabakalarında, Muğla genelinden gelen genç sporcular il şampiyonu olabilmek için mindere çıktı. "Türkiye'nin gücü gençlik, gençliğin gücü spor" mottosuyla gerçekleştirilen organizasyon, gençlerin spora erişimini artırmayı ve geleceğin şampiyonlarını yetiştirmeyi amaçlıyor.
Kıran kırana geçen müsabakalarda sporcuların performansı izleyicilerden tam not alırken, turnuvaya katılan tüm sporcular tebrik edildi. Organizasyon komitesi, Vali Akbıyık'ın vizyonuyla Muğla'da spora ve gençliğe yapılan yatırımların önemine dikkat çekti.
Turnuva, dereceye giren küçük sporculara madalyalarının takdim edilmesi ve hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.
DİĞER HABERLER
-
Judo Milli Takımı'nın İtalyan başantrenörü Giorgio Vismara, milli sporcuların gelişiminden memnun olduğunu belirterek, "Biz bu takımı, 2028 Los Angeles Olimpiyatları'na hazırlıyoruz, hedefimiz 2028 Los Angeles" dedi. -
Sivas'tan 3 genç judocu, 5-7 Haziran'da Kuzey Makedonya'da düzenlenecek Minikler Balkan Judo Şampiyonası'nda milli formayı giyerek ülkemizi temsil edecek. Belinay Kavak, Yusuf Emir Yanık ve Yiğitalp Çakır madalya için tatamiye çıkacak. İşte detaylar... -
Türk judocular, Bosna Hersek'in başkenti Saraybosna'da düzenlenen Judo Avrupa Kupası'nda 3 altın, 3 gümüş ve 2 bronz madalya kazanarak takım sıralamasında zirveye çıktı.