50 milyon liralık spor tesisi açılmadan harabeye döndü
Gaziantep'te, IŞİD'in Kobani'ye yönelik saldırılarını protesto etmek için toplanarak yasa dışı gösteri yapan gruplar, Büyükşehir Belediyesi'nin futbolcu yetiştirmek için 50 milyon lira harcamayla yaptırdığı spor kompleksini açılmadan harabeye çevirdi.
Dün akşam saatlerinde kentin çeşitli bölgelerinde toplanan gruplar IŞİD'in, Kobani'ye yönelik saldırılarını protesto etmek için çöp konteynerleriyle barikatlar kurdu, lastik yakarak yolları kapattı.
Gruplar, kendilerine engel olmak isteyen polise de havai fişek ve taş attı, kamu binaları ile işyerlerine zarar verdi.
