Devleri solladı

Galatasaray, sosyal medya platformu Twitter'da ulaştığı etkileşim rakamlarıyla Türk sporunun öncü markası olmaya devam ediyor. Depor Finanzas'ın verilerine göre Galatasaray, 2020 yılının ilk çeyreğinde Twitter etkileşimlerinde kulüpler arasında en iyi dördüncü takım oldu.

Galatasaray, sosyal medya platformu Twitter'da ulaştığı etkileşim rakamlarıyla Türk sporunun öncü markası olmaya devam ediyor. Depor Finanzas'ın verilerine göre Galatasaray, 2020 yılının ilk çeyreğinde Twitter etkileşimlerinde kulüpler arasında en iyi dördüncü takım oldu. 9.2 milyon Twitter takipçisiyle Türkiye'de en aktif kulüp olan sarı-kırmızılılar, ocak ve mart ayları arasında 20 milyon etkileşim alarak Flamengo, Liverpool ve Barcelona'nın ardından dördüncü sırada yer aldı. Galatasaray'ı 19.8 milyon etkileşim ile Manchester United takip etti.

DİĞER HABERLER

Bu web sitesinde çerezler kullanılmaktadır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

"Tamam" ı tıklayarak, çerezlerin yerleştirilmesine izin vermektesiniz.