Fenerbahçe'de yönetim kurulu üyeleri, Topuk Yaylası Tesisleri'ne geldi. Sarı-lacivertlilerin yeni sezon ilk etap çalışmaları kapsamında gerçekleştirdiği kampı önceki gün Başkan Aziz Yıldırım, Başkan Vekili Barış Göktürk ve Yönetici Özgür Peker ziyaret etti. Başkan Aziz Yıldırım, daha sonra geç saatlerde oyuncular ve teknik heyetle bir toplantı gerçekleştirip, futbolculardan şampiyonluk sözü aldı. Sarı lacivertlilerde dün öğle saatlerinde düzenlenen yemeğe ise yönetim kurulunda yer alan birçok isim eşlik etti. Yemekten önce Başkan Aziz Yıldırım, yöneticiler, teknik heyet ve futbolcularla yeniden toplantı yaptı. Öte yandan yöneticilerden Mehmet Aydın, Savaş Adalet, Fatih Öztürk, Ömer Onan ve Batuhan Özdemir, yemeğin ardından Topuk Yaylası Tesisleri'ni gezdi.
