Şampiyonluk yaşayacağız

F.Bahçe'ye geri dönen Vedat Muriç, dün açıklamalarda bulundu ve taraftara mesaj yolladı: "Oğuz hoca benimle iletişime geçti. 'Abi hemen. Siz anlaşın' dedim. Ayrıldığımdan beri, 'mutlaka bir gün geri dönmek istiyorum' diyordum. İsmail hocamla kader bizi yıllar sonra bir araya getirdi. Taraftarımızın da müthiş desteğiyle inşallah hep birlikte müthiş bir şampiyonluk yaşayıp harika kutlamalar yapacağız."

Fenerbahçe Haberleri Giriş Tarihi: 27 Haziran 2026 06:50
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor
Fotomaç Keşfet