Fenerbahçe’yi özledim

Dünya Kupası'ndaki grup aşamasının son maçında Almanya'yı 2-1 yenerek üst tura yükselmeyi garantileyen Ekvador'da kaptan Enner Valencia, karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu. Tecrübeli oyuncu, Fenerbahçe ile ilgili soruya; "Tüm Fenerbahçe taraftarlarına çokça selam gönderiyorum. Fenerbahçe'yi çok özlüyorum. Umarım her zaman işleri çok iyi gider" cevabını verdi.

Fenerbahçe Haberleri Giriş Tarihi: 27 Haziran 2026 06:50
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor
Fotomaç Keşfet