Dünya Kupası'ndaki grup aşamasının son maçında Almanya'yı 2-1 yenerek üst tura yükselmeyi garantileyen Ekvador'da kaptan Enner Valencia, karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu. Tecrübeli oyuncu, Fenerbahçe ile ilgili soruya; "Tüm Fenerbahçe taraftarlarına çokça selam gönderiyorum. Fenerbahçe'yi çok özlüyorum. Umarım her zaman işleri çok iyi gider" cevabını verdi.
