Fenerbahçe'de daha önce üç kez görev yapan ve Aziz Yıldırım'ın başkanlığa seçilmesinin ardından dördüncü defa teknik adamlığa getirilen İsmail Kartal, takımını yeni sezona oldukça istekli hazırlıyor. Temmuz ayındaki Şampiyonlar Ligi 2. Ön Eleme maçına kadar oyuncularını hazır hale getirmek isteyen tecrübeli çalıştırıcı, Düzce Topuk Yaylası'ndaki sezonun ilk kampında adeta otoritesini ortaya koydu. Öğrencilerine günde çift antrenman yaptıran Kartal, oyuncuların an be an her yaptığını takip ediyor. Yemeklerde ve molalarda gözlem yapan Kartal, akşam da ekibiyle birlikte günün Z raporunu çıkarıyor. Futbolculara ekstra yüklemeler yapmak için de program hazırlayan tecrübeli teknik adam, kendisine güvenen yönetimi, camiayı ve taraftarları mahcup etmeyeceğinin de sözünü verdi.
TAKIM DÜN PAS ÇALIŞTI
Düzce'de yeni sezonun ilk hazırlığını yapan Fenerbahçe, dünü çift idmanla geçirdi. Sarı-lacivertli futbolcular, ilk etabı sahada ve pas ağırlıklı geçirdi. Akşam saatlerinde ise salonda core çalışması gerçekleştirdi. Bugün de hazırlıklara çift antrenmanla devam edilecek.
