Derbi primi 3 milyon euro
Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran ve yönetiminden Galatasaray derbisi öncesinde dikkat çeken bir adım geldi. Şampiyonluk umutlarını koruyan Saran, oyuncuları motive etmek için düğmeye bastı ve Galatasaray derbisinin kazanılması halinde takıma 3 milyon euro prim dağıtacağının sözünü verdi.
- Fenerbahçe Haberleri
- Giriş Tarihi: 22 Nisan 2026 06:50
DİĞER HABERLER
-
Fenerbahçe Beko, profesyonel basketbolculuk kariyerini noktalayan Nando De Colo'ya teşekkür etti. İşte o paylaşım... -
Fenerbahçe'nin 3 yıllığına kadrosuna kattığı Kosovalı eski golcüsü Vedat Muriqi, yeni sezon hazırlıklarına başladı. -
Fenerbahçe'nin UEFA Şampiyonlar Ligi 2. eleme turundaki rakibi Gornik Zabrze'den sarı-lacivertli takımla ilgili çarpıcı değerlendirmeler geldi. Polonya temsilcisinin teknik direktörü, Fenerbahçe'nin sahadaki oyun anlayışı ve kadro planlamasına yönelik eleştirilerde bulundu. İşte dikkat çeken açıklamalar...