Fenerbahçe'nin eski oyuncusu Osayi Samuel, katıldığı bir yayında itirafta bulundu. Nijeryalı oyuncu, "Fenerbahçe'de oynarken edindiğim tecrübelerden biri, maçlardan sonra sosyal medyaya girmeyin diyebilirim" ifadelerini kullandı.
Fenerbahçe'nin eski oyuncusu Osayi Samuel, katıldığı bir yayında itirafta bulundu. Nijeryalı oyuncu, "Fenerbahçe'de oynarken edindiğim tecrübelerden biri, maçlardan sonra sosyal medyaya girmeyin diyebilirim" ifadelerini kullandı.