Fenerbahçe Bright Osayi-Samuel'e veda etti!
Fenerbahçe, Birmingham City ile 3 yıllık anlaşma imzalayan Bright Osayi-Samuel için veda mesajı paylaştı.
- Fenerbahçe Haberleri
- Giriş Tarihi: 07 Temmuz 2025 08:55
Fenerbahçe, 27 yaşındaki Nijeryalı futbolcu Bright Osayi-Samuel'e veda etti. 2020/21 sezonundan bu yana sarı-lacivertli formayı giyen Osayi-Samuel, geçtiğimiz günlerde İngiltere Championship ekiplerinden Birmingham City ile 3 yıllık sözleşme imzaladı.
Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, "Yolun Açık Olsun Osayi. 2020/21 sezonundan bu yana çubuklu formamızı büyük bir gururla taşıyan, mücadeleci ruhu, bitmeyen enerjisi ve samimi kişiliğiyle Fenerbahçe taraftarının kalbinde özel bir yer edinen Bright Osayi-Samuel'e yeni kulübünde sonsuz başarılar diliyoruz. Geldiğin ilk günden bu yana sahaya her adım attığında terinin son damlasına kadar savaşan, tribünleri coşturan o azmin ve sahadaki o eşsiz tempon hep örnek olacak. Zorluklara karşı gösterdiğin direnç, sahadaki cesaretin ve her şeyden önemlisi camiamıza duyduğun aidiyet; hep hafızalarımızda kalacak. Gönlümüzde büyük bir iz bıraktın. Fenerbahçe formasıyla attığın her adımı, verdiğin her mücadeleyi gururla hatırlayacağız. Yolun açık, şansın bol olsun. Unutma; her zaman Fenerbahçe senin evin" denildi.
DİĞER HABERLER
-
Son dakika Fenerbahçe transfer haberleri: 2026/27 sezonunun kadrosunu kurmak için çalışmalarını sürdüren Fenerbahçe'de sıcak bir gelişme yaşandı. Sarı-lacivertliler, ocak ayında transfer ettiği futbolcusu için gelecek teklifleri değerlendirme kararı aldı. İşte detaylar... (FB spor haberi) -
Fenerbahçe'nin 3 yıllığına kadrosuna kattığı Kosovalı eski golcüsü Vedat Muriqi, yeni sezon hazırlıklarına başladı. -
Fenerbahçe'nin UEFA Şampiyonlar Ligi 2. eleme turundaki rakibi Gornik Zabrze'den sarı-lacivertli takımla ilgili çarpıcı değerlendirmeler geldi. Polonya temsilcisinin teknik direktörü, Fenerbahçe'nin sahadaki oyun anlayışı ve kadro planlamasına yönelik eleştirilerde bulundu. İşte dikkat çeken açıklamalar...