Başkan Erdoğan'dan Fenerbahçe'ye tebrik!
Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Ziraat Türkiye Kupası finalinde Başakşehir'i mağlup ederek kupaya uzanan Fenerbahçe'yi tebrik etti.
- Fenerbahçe Haberleri
- Giriş Tarihi: 11 Haziran 2023 23:12
İzmir Gürsel Aksel Stadı'nda oynanan Ziraat Türkiye Kupası finalinde Fenerbahçe, Başakşehir'i Batshuayi'nin golleriyle 2-0 mağlup etti. Sarı-lacivertliler 10 yıl sonra bu kupayı müzesine götürmeyi başardı.
Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Ziraat Türkiye Kupası'nı kazanan Fenerbahçe'ye sosyal medya üzerinden bir tebrik mesajı paylaştı.
Başkan Erdoğan, mesajında "2023 Ziraat Türkiye Kupası Şampiyonluğu'na ulaşan Fenerbahçe 'yi, tüm taraftarını ve Fenerbahçe camiasını en kalbî duygularımla tebrik ediyorum." ifadelerini kullandı.
DİĞER HABERLER
-
Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde yaptığı çift antrenmanla sürdürdü. Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen günün ikinci çalışmasında sarı-lacivertli ekip, kondisyon ve taktik ağırlıklı bir idman yaptı. -
UEFA; 15 milyon euro ceza, puan silme ve hatta men yaptırımı gündemde olan Fenerbahçe hakkında kararını verdi. İşte sarı-lacivertlilere Jose Mourinho, Diego Carlos ve Kerem Aktürkoğlu'nun transferleri ile ilgili olarak uygulanacak yaptırım... -
Yeni sezon hazırlıklarına mutlak şampiyonluk parolasıyla başlayan Fenerbahçe, ilk etap kamp çalışmalarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.