Devleri solladı!

Sarı-lacivertliler, Twitter’da 2020’de en çok etkileşim alan 4. kulüp olarak büyük bir başarıya imza attı.

Sosyal medyayı son dönemde en etkili kullanan takım olan Fenerbahçe, yatırımlarının meyvesini aldı. Sarı-lacivertliler, Twitter'da 2020'de dünya ölçeğinde en çok etkileşim alan 4. kulüp olarak önemli bir başarıya imza attı. DeporFinanzas'ın yayınladığı rapora göre ilk sırada 109 milyon etkileşimle Barcelona yer aldı. Liste şöyle sıralandı: Barcelona (109M), Liverpool (83.9M), Manchester United (81.3M), Fenerbahçe (74.8M), Flamengo (74.6M), Chelsea (69.1M), Galatasaray (59.9M), Arsenal (52.5M), Real Madrid (50.7M).

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.