Öp de başına koy
Fenerbahçe için kısa ve öz cümle şu olur: Böyle oynarsan, 1 puanı öp de başına koy
- Fenerbahçe Haberleri
- Giriş Tarihi: 26 Nisan 2015 00:00
- Güncelleme Tarihi: 26 Nisan 2015 08:38
Caner ve Gökhan...
Şimdi tek Gökhan kaldı. Caner Erkin sol bekte müthiş oyuncu oldu. Ne zaman gündeme geldi, sol bek olarak.
Caner'in ön tarafa alınması eleştireceğim konulardan biri.
F.Bahçe organizasyonu iyi, 4-5 yıldır şampiyonluğun en büyük favorisi, oluyor ya da olmuyor ama oturmuş bir takım... Bu sene zirvedeki diğer rakiplerine göre daha az atan bir takım F.Bahçe. Az yiyerek zirvede kaldı. Ligin sonuna doğru gidecek bu iş. F.Bahçe için çok ciddi bir kayıp değildir. İsmail hoca da maçı fena özetlememiş, 'ikinci yarı beklentimin altında kaldı' dedi.
Bazı takımlarda antrenörlerin daha ofansif oynatması gerekir.
Çok güzel puan!
Avrupa'nın üst düzey liglerinde şampiyon olan takımları arasında bu kadar az çalım atabilen oyuncuya sahip ekip yoktur. F.Bahçe'de bunu yapabilen tek oyuncu Gökhan Gönül... Dripling yapabilen hücum oyuncusu yok F.Bahçe'nin. Webo, Mehmet Topal, Emre, Kuyt... Çalımcı oyuncular değil ama takım organizasyonundan dolayı iyi gidiyor.
Eskişehirspor ayağa oynayarak, göbeğe hareketli Mori'yi koyup Bekir ve Alves'i rahatsız ederek oynadı.
İkinci yarı Serdar girdi oyuna, 3 pozisyon üretti. Nasıl bir oyuncu Serdar, çalım atar. Pele, Maradona, Messi, Ronaldo, İbrahimoviç... Çalım atan oyuncular bunlar. Serdar bunlar kadar yetenekli olmasa da sadece bunu yaparak F.Bahçe'ye zor anlar yaşattı. Eskişehir bunu avantaja çevirdi. Fenerbahçe ise Selçuk'u soktu. Oyunu korumak içindi.
Yılda birkaç kez olur böyle oyunlar... F.Bahçe'nin bazı farklı kazandığı maçlar da oldu. Gaziantepspor maçı gibi... Ligin mesafesi kısaldı. Altını çiziyorum, her kayıp önemli. 'Şu maç cepte' mantığı asla futbolda yok. F.Bahçe önde olmasına rağmen 1 puan aldı demek, 2 puan kaybetti demekten daha doğru.
Oynadığı futbolun fazlası 1 puan Fenerbahçe için... Böyle oynarsan 1 puanı öp de başının üzerine koy.
Oyuncular kendi arasında konuşurken, "Çok güzel puan" demiştir.
Eskişehir çekindi
Eskişehirspor aslında Fenerbahçe'den biraz çekinmiş, durdurayım demiş. Üretkenlik yok. İkinci yarı ise gideyim üzerine dedi. Skibbe maçtan önce bunu deseydi farklı olabilirdi. F.Bahçe'ye istediğin kadar geniş alan ver; Webo'ya, Kuyt'a, bir şey olmaz. Yeteneksiz ama hızlı bir oyuncu olsa tamam. Preko mesela...
O olsa anlarım. Ali diye bir kaleciyi oynattı Skibbe. Yabancıya takılmamasına rağmen onu oynatıyor. Alman teknik adam dinamik bir takım yaratmış. Hatta futbollarının karşılığını alamadılar bile diyebiliriz.
DİĞER HABERLER
-
Fenerbahçe'de teknik direktörlük görevinden alınan Domenico Tedesco, Almanya'ya dönmek üzere gittiği İstanbul Havalimanı'nda taraftarın yoğun ilgisiyle uğurlandı. İşte o anlar... -
Adı Fenerbahçe ve Galatasaray ile anılan Kanadalı santrfor Jonathan David ile ilgili dikkat çeken bir gelişme yaşandı. 26 yaşındaki yıldız golcünün Juventus'tan ayrılacağı aktarılırken Süper Lig'e transfer ihtimalinin güç kazandığı ortaya çıktı. İşte detaylar... -
Yeni sezona farklı bir yönetim ve teknik direktörle, yenilenmiş bir kadroyla girmesi beklenen Fenerbahçe hakkında dikkat çekici bir transfer iddiası gündeme geldi. Sarı-lacivertli kulübün, bonservisi Chelsea'de bulunan ve kiralık olarak Bayern Münih'te forma giyen Nicolas Jackson'ı kadrosuna katmak istediği öne sürüldü. İşte ayrıntılar...