Kalite farkı
Fenerbahçe, futbolcularının iş bitiriciliği ile kazanmayı başardı. Maç başlar başlamaz Webo ile gol geliyor ve 'F.Bahçe açık farkla kazanacak' havasına giriyorsunuz. Ancak sonra tempo düşüyor. F.Bahçe biraz da şansıyla kazanıyor
- Fenerbahçe Haberleri
- Giriş Tarihi: 25 Kasım 2013 00:00
- Güncelleme Tarihi: 25 Kasım 2013 01:17
12 puan
Fenerbahçe 90 ve artılarda 4 maçtır kazanıyor. Yani 12 puan. Bunların bazılarını maçı bırakmadan aldılar. Ama dün gece şans F.Bahçe'nin yanındaydı. Tabii her zaman böyle olur mu? Ofsayt bayraklarına bakıyorsunuz bence hepsi doğru. Hakemlik derseniz fazla bir şey yok. Sarı-lacivertli oyuncular yaptıkları faulden sonra aniden patlama yapıp hakemin üzerine yürüyorlar. İtirazlarla da kart görüyorlar. Dün hakem böyle kritik bir noktada Egemen'e sarı kartı gösterdi. Kendi de rahatladı, Egemen de, maç da.
Pirinçteki taş gibi
Hakemlerin sahada kendilerini sıkıştıran, kendilerini tribüne şikayet eden, maçı rahat ettirmeyen futbolcuları pirinçten taş ayıklar gibi ayıklayıp, hem onları hem kendini rahatlatması gerekir. İki takımdan da çok iyi oynayan oyuncu yok. İyi oynayan derseniz Antalyaspor'da biraz Emrah derim. Maç zevksiz, heyecansız, futbolsuzdu.
Düşür, kart gör!
Futbolcular şunu iyi bilmeli, tabii eğer profesyonelse. Birinci dakikada saçma sapan kart alacağına, 90. dakikada Emenike'yi ceza sahasına girmeden indireceksin. Sarı alacaksın, hatta kırmızı göreceksin. Ama takımına puan kazandıracaksın. Ama Türkiye'de oyuncuların çoğu bu bilinçte değiller. Bu kartları gerektiği yerlerde göreceksin. Saçma sapan 'kredi kartı kullanır gibi' değil. Antalyalı oyuncu 90'da Emenike'yi düşürse bu karşılaşma berabere sonuçlanırdı. Düşüren oyuncu da (kırmızı görse bile) kahraman olurdu.
Yanal'ı bazı oyuncular eziyor mu?
Maçın hakkı beraberlikti. Fenerbahçe maçı isim farkıyla kazandı. Bakınız maç yazısını yazarken bile cümlelerde zorlanıyorsunuz. Neden? Maçta heyecan da yoktu, kalite de yoktu, ondan. Cristian Baroni iyi değil, Emre Belözoğlu iyi değil. Koşan Alper'i çıkarıyorsun yerine Emenike'yi alıyorsun, tamam da Alper'den önce daha bu takımdan çıkacak futbolcu var. Eğer daha evvelki teknik direktörler gibi Ersun Yanal da bazı futbolcular altında
eziliyorsa o kendi bileceği iş. Böyle kazanırsın ama bu her zaman sürmez.
Eskiye rahmet okutuyorlar
Eski F.Bahçeli Serkan Balcı ve Vederson'u Antalyaspor'da seyrederken şaşırdım. Eski günlerine rahmet okutuyorlar. Serkan'a bakıyorum, Emenike basıp gidiyor, Serkan arkadan nöbetçi memur gibi seyrediyor. Koşmak zahmetinde bile bulunmuyor. Demek ki bu tip oyuncuların son durağı Antalyaspor olsa gerek. Veya diyorlar ki "Ne kadar ekmek, o kadar köfte."
DİĞER HABERLER
-
Santrfor arayışlarını sürdüren Fenerbahçe'ye sürpriz bir öneri geldi. Real Betis'in Kolombiyalı yıldızı için önümüzdeki hafta ilk görüşme yapılacak. Amrabat artı para teklifi gündemde. İşte o yıldız ve transferde son gelişmeler... (FENERBAHÇE TRANSFER HABERİ) -
UEFA; 15 milyon euro ceza, puan silme ve hatta men yaptırımı gündemde olan Fenerbahçe hakkında kararını verdi. İşte sarı-lacivertlilere Jose Mourinho, Diego Carlos ve Kerem Aktürkoğlu'nun transferleri ile ilgili olarak uygulanacak yaptırım... -
Yaz transfer dönemi çalışmalarını büyük bir titizlikle sürdüren Fenerbahçe'de dikkat çeken gelişmeler yaşanmaya devam ediyor. Gelecek sezonun kadro planlaması doğrultusunda kiralıktan dönen isimleri değerlendiren sarı-lacivertli ekipte o yıldıza sürpriz bir talip daha çıktı. İşte detaylar...