Gol ve penaltı güme gitti
Hakem Çağatay Şahan, çaldığı ve çalmadığı düdüklerle sonuca etki yaptı. İlk yarıda Mori'nin iptal edilen golü kesinlikle 'ofsayt' değildi. Hakem, ikinci yarıda Es-Es'in bir de 'penaltısını' vermedi...
- Beşiktaş Haberleri
- Giriş Tarihi: 28 Eylül 2014 00:00
- Güncelleme Tarihi: 28 Eylül 2014 01:02
Bu statta maç olmaz!
Eskişehirspor bu sezon yeni bir kadroya sahip oldu. Takımın bütçesi belli. Rakip Beşiktaş'ın da bütçesi belli. Ama sahada oynanan futbola baktığımızda daha iyi mücadele eden Eskişehirspor oldu. Yani aldığının karşılığını veren futbolcu grubu Eskişehirspor'du. Beşiktaş ise aldığının karşılığını vermeyen futbolcu grubuydu. Dünkü maçın özeti bu. Hakemler biraz daha cesaretli olsalar futbolumuzda çok şey değişecek ama maalesef bir yere gelip takılıyorlar. Yalnız bir gerçek de şu; Türkiye'de futbolun tek oynanmayacağı stat Olimpiyat Stadı. Mevsim yaz bile olsa orada hava soğuk oluyor. Kış oldu mu rüzgar daha felaket esiyor. Alında bu stadı buradan kaldırıp başka yere yapıp, oraya da rüzgar panelleri koyacaksınız. Hiç olmazsa İstanbul'un bir kısım elektriğini karşılar. Çünkü bu statta oynayan futbolcuların da TV'den izleyenlerin de, maça gidenlerin de elektriğini alıyor ve insanı bitiriyor.
Bu havada şut şart
Trabzonspor için söylediklerimizi Beşiktaş için de söyleyebiliriz. Yer kaygan ama rakip kaleye vuran futbolcu yok. İklim şartları nedeniyle kaleleri bolca şutla denemek gerekiyor. Hele top bir de yere vurarak kaleye giderse, defansı da kaleciyi de kontrpiyede bırakır ama bu toplara vuran yok.
Ofsaytlar çok tartışmalı
Bu hafta görünen o ki "ofsayt" tartışmaları fazla olacak. Mesela önceki gün Galatasaray'ın yediği gol, dün Beşiktaş'ın attığı gol. İkisi de tartışılır. Ama Eskişehir'in atıp da ofsayt diye sayılmayan golü kesinlikle tartışılmaz. Çünkü çok net ofsayt değil.
Tolga cam adam gibi
Tolga'yı anlamak zor. Her pozisyonda yerde yatıyor. Her pozisyonda sakat. Her pozisyonda ağlıyor. Sanki camdan yapılmış futbolcu. Bunu kendisi çözecektir. Demek ki kuvvet idmanı yapmıyor. Neredeyse hemen kırılacak.
Trabzon'da vitamin eksik
Trabzonspor geçen seneye göre daha iyi. Ama şampiyonluk yarışında bu futbol ile geri kalırlar. Gol yememek için uğraşıyorlar, bu güzel. Ama aynı çabayı gol atmak için göstermiyorlar. İleride daha fazla çoğalmaları gerekir. Zeminler ıslak. Özellikle iç saha maçlarında gavura vurur gibi topa vuracaksın. Bordo-mavililer kaç şut denemesi yapmışlar? Son derece vitaminsiz! Çok daha fazla deneme yapmaları gerekir. Hücuma kalktıklarında defans ileriye çabuk çıkmıyor. Arkada oynayan oyuncular kontratak yemekten korkuyorlar. Artık futbolda 1-0 öndeysen bile mutlak 2-0 yapacaksın. Pozisyona da girmediler değil. Ama bitirici noktalarda çok daha yırtıcı ve aktif olmaları gerekir. Yoksa dün geceki gibi golü yer oturursun.
DİĞER HABERLER
-
Transfer planlamalarına son sürat devam eden Beşiktaş'ta yeni bir gelişme yaşandı. İtalyan gazeteci Fabrizio Romano, adı siyah-beyazlılarla anılan kaleci Altay Bayındır'ın transferindeki son durumu açıkladı. İşte ayrıntılar... | Son dakika Beşiktaş haberleri (BJK spor haberi) -
Beşiktaş, sportif direktörlük görevine getirmek üzere Önder Özen ile prensipte anlaştı. İşte detaylar... -
Sergen Yalçın’la yolların ayrılmasının ardından hoca arayışlarını sürdüren Beşiktaş'ta Dino Toppmöller'in ismi ön plana çıktı. Alman çalıştırıcıdan son olarak siyah-beyazlılara flaş mesaj geldi. İşte detaylar...