Bileğinin hakkıyla
Beşiktaşlı yönetici, "Galibiyet olsun da nasıl olursa olsun diyecek durumdayız ama 'Beşiktaş maçı hak etti ve kazandı' dedirtmek istiyoruz" diye konuştu
- Beşiktaş Haberleri
- Giriş Tarihi: 21 Şubat 2010 00:00
- Güncelleme Tarihi: 21 Şubat 2010 22:21
Siyah-beyazlı ekibin yöneticisi Prof. Dr. Mete Düren, Radyospor'da Özgür Sancar'la Haber Özel programına çarpıcı açıklamalarda bulundu. Düren, "Galibiyet olsun da nasıl olursa olsun diyebilecek durumdayız. Ama insanların 'Beşiktaş bileğinin hakkıyla kazandı, kazanmayı hak etti' demesini isteriz. Çünkü bu sonraki maçlara olumlu yansıyor" yorumunu yaptı.
CRİSTİANO RONALDO: "TÜRKİYE'YE GELİRİM"
MESSİ: "HAYATIMI RİJKAARD'A BORÇLUYUM"
EKSİĞİMİZ YOK
Futbolcuların baskı altında olmadığını belirten yönetici Düren şöyle devam etti: "Oyuncularımız, yitirilecek bu maçla sadece 3 puan değil, sezon sonu pek çok şeyin riske gireceğini biliyorlar. Ama buna rağmen rahatlar. Takımda eksik yok. Evimizde oynuyoruz, şartlar bizim lehimize. Bu ortamda galibiyet beklemek bizim için romantizm olmaz."
İŞTE DÜNYANIN EN İYİ KALECİLERİ
DÜNYANIN EN İYİ FORVETLERİ
KADIKÖY'DE GALİBİYET GÖREMEYEN ASLANLAR!
TÜRK FUTBOLUNUN EN İYİ OYUNCULARI
DİĞER HABERLER
-
Süper Lig devlerinden Beşiktaş'tan İtalyan ekibi Cagliari'ye kiralanan Semih Kılıçsoy ile ilgili sıcak gelişmeler yaşanıyor. Son olarak milli futbolcudan siyah-beyazlıları sevindiren haber geldi. İşte detaylar... -
Fenerbahçe'nin 2 yıldızı Beşiktaş'a! Toplam 3 transfer -
Beşiktaş GAİN, BKT Avrupa Kupası final serisinde 1-0 geriden gelmeye çalışıyor. Siyah-beyazlılar, 28 Nisan'da Fransa'da Cosea JL Bourg deplasmanında kazanarak seriyi İstanbul'a taşımayı hedefliyor. İşte detaylar...