Galatasaray Haberleri Giriş Tarihi: 23 Mayıs 2013 00:00 Güncelleme Tarihi: 23 Mayıs 2013 01:06
Süper Lig'de 2012-13 sezonunda en çok performans gelirini G.Saray elde etti. Sarı-kırmızılı takımı, F.Bahçe ve Beşiktaş takip ederken, en az payı ise ligden düşen Mersin İdman Yurdu aldı. TFF, ligde alınan her galibiyete 900 bin, beraberliğe 450 bin lira prim verdi. Ligi 21 galibiyet ve 8 beraberlikle tamamlayan Aslan 22 milyon 500 bin lirayı kasasına koydu. F.Bahçe, 19 milyon 350 bin, Beşiktaş 18.9 milyon lira aldı. Mersin İdman Yurdu ise 8.1 milyon lira kazandı.