- 30 Ağustos 2009
İşte Rijkaard farkı
Tebriği hak ediyor
Rijkaard eğer burada da kötü bir başlangıç yapsaydı bu beyler mutlu olacaklardı kuşkusuz. Bana sorarsanız sahalarımıza yepyeni bir görsel şölen sunan Rijkaard, oyuncuları ve bu ortamı hazırlayan yönetim şu anda her tür tebriği fazlasıyla hak ediyor. İşler iyi gidiyor, kötü gittiğinde bendeniz de dahil zaten fazlasıyla acımasız olacağız. Ama taraftarına seyir zevki yaşatan, rakip takım taraftarını bile ekran başına çeken, oyuncusundan seyircisine zevk cümbüşü yaşatan bir ortamda Rijkaard'a övgüler az bile... İşte cuma akşamı Beşiktaş 8 milyon euroluk Tabata'sı olmayan Gaziantep'i yenemedi, hatta beraberliği zor kurtardı. Aynı Gaziantep'i sarı-kırmızılar ligin ilk maçı gibi zor bir noktada üç golle geçmişlerdi. Zaten bu sütunu takip edenler bilirler, bol gol atan ama gol de yiyen bir takım seyredeceğimizi yazmıştık. Teşekkürler Rijkaard.