- 19 Nisan 2009
Yerliler kazandırır
Kaosa neden olabilir
Pek çok oyuncu biliyor ki, şu son 3-5 maçta adam gibi oynayamazlarsa durumları sakat. Özellikle yerli oyuncuların çoğu kolay harcanabilir pozisyondalar... Yabancıların umurunda değil elbet, onlar paralarını tıkır tıkır alıyorlar. Ama Türk oyuncular için durum değişik. Yabancılar yolcu, onlar hancı. Ligin kalan maçları futbol kariyerleri için umulmadık sonuçlar doğurabilir. Galatasaray gibi bir büyük takımdan gittikten sonra kariyerin ivmesini yukarı çıkarabilmek öyle kolay değil. Beşiktaşlı Yusuf'un sözleri hepsinin kulaklarına küpedir. Fener formasını kaybettikten sonra hayatının en verimli çağlarını hedefsiz takımlarda geçirmenin sıkıntısını yaşadı. Veda galasında belki de şampiyonluk görecek. O yüzden, yerliler bu hikayeyi iyi bilirler... Onların işi ciddiye alacaklarını, iyi futboldan çok sonuç almaya büyük gayret göstereceklerini biliyorum. Belediye'nin de düşme korkusuyla rahat çıkmayacağı ve puan alma zorunluluğu Galatasaray'ın işini kolaylaştıran bir başka faktör. Olası bir kayıp, son Avrupa treni biletine elveda anlamına gelir ki, sarı-kırmızılı takımı böyle bir son kaosa sürükleyebilir...