- 07 Aralık 2008
İstanbul havası...
Baros yalnız kalıyor
Tabi Ayhan'a haksızlık etmek istemiyorum, orta sahada bu üçlüden ikisinin sağlam olarak yer aldığı müddetçe Galatasaray daha yüksek tempolu bir oyun oynar. Az pozisyon verip çok pozisyon üretme potansiyeli elde eder. Gerçi Hertha Berlin maçı aldatmamalı... Sarı-kırmızılı takım iyi oynamasına rağmen hâlâ 18 içine girmekte zorlanıyor. Baros yalnızları oynuyor ve yapısı gereği nokta santrafor asla değil. Kendisine atılan topları alıp dönmekte zorlanıyor. Skibbe orta saha sorunu çözüldüğüne göre şimdi Baros'u yalnızlıktan kurtarmalı ve yüzü kaleye dönük oynamasına zemin üretmeli. Önerdiğimiz yolun ilacı iki forvetle oynamaktan geçer. Baros'un yanına Ümit Karan sakat olduğuna göre Nonda'yı koymakta fayda var. Böylece hem ileri atılan toplarda risk karşı bölgede kalır hem de daha çok hücum yapma şansı doğar. Ankaragücü maçını bir de bu açıdan izlemenizi öneririm.