- 30 Kasım 2008
Sistem iflas etti
Potansiyel var, işletme yok
Galatasaray yönetimi kurnazlık edip ha bire Skibbe'yi icraatları ile taciz ediyor. İstifa edip gitsin diye. Önce yardımcılarını aldılar, sonra Kalli'yi getirdiler. Alman; demiri sağlam kazığa bağlamış olmalı ki tazminatını alıp gitmenin dışında her yolu kapamış durumda. Gideceği kesin bir teknik adama futbol takımının ne kadar güveneceği ortada. Oynattığı sistem elindeki müthiş ofansif kadroya rağmen gol pozisyonu üretemiyor. Haliyle, takım sahada keyif almıyor. Tabelada üstünlerse sadece günü kurtarmış olmanın hafifliği ile staddan ayrılıyorlar. Oysa bu takım gümbür gümbür hücum etmeli, her an gol pozisyonu koklamalı, gol yese bile bir fazlasını atmalı. Potansiyel var ama işletme yok. Teknik direktörüne güvenmeyen, moralsiz, oynadığından keyif almayan bu takımın, kolay olduğuna inandığı Hacettepe maçına motive olamayacağını düşünüyorum. O yüzden, bu metal yorgunluğu bu bünyeyi sarsar ve Hacettep maçı zor geçer.