- 30 Ekim 2008
Öfkeli yüzler
İyi insan da olmalısınız
Sen Sabri... Yıldıztabya'dan çıkıp Milli Takım formasını kaptın. Ailenin ve mahallenin gurur kaynağısın. Sağ çizgide enerjin ve mücadelenle kimse senden vazgeçemiyor. Ama unutma, bir ara bu takımın kapısından kovulma riskiyle karşı karşıya kaldın. Aslında pırıl pırıl bir insansın, yüzünden akıyor bu ama şu saha içindeki çekilmez görüntünden kurtul. Sana senden başka kimsenin faydası yok. Eğer o formayı kaybedersen bir daha bu günlerine asla dönemezsin. Ve sen Arda... Türk futbol altyapısının son yıllardaki en büyük ve belki de tek yıldız oyuncususun. Küçücük yaşında hem kendi takımında hem de Milli Takım'da neredeyse "kurtarıcılık" rolü omuzlarına bindi. Üstelik sen yaşından beklenmeyecek derecede olgunluk ile bu yükü kaldırmayı becerdin. Büyük oyuncusun. Ama büyük insan olma potansiyelini de kullanmalısın. Takım kaybettikçe de sinirleniyorsun. Bu görüntüler sana yakışmıyor. Galatasaray iki maç kazanır ve herkes Eskişehir maçının skorunu unutur. Ama senin Fırat Aydınus'a yaptığın hafızalarda hep kalacak. Böyle görüntülerin isminle yan yana hatırlanmasına izin verme.. İyi futbol oynamak yetmiyor, iyi ve örnek insan olmak da gerek. Milyonlarca çocuğun senin gibi olmak için yanıp tutuştuğunu biliyorsun. Sen de bir zamanlar birileri gibi olmak için aynı duyguları beslememiş miydin? Büyük oyuncu olmak sorumluluk ister.