- 28 Eylül 2008
Garip yorumlar
Tribünler kabul etmez
Bu belki İnönü felsefesi olur ama Ali Sami Yen tribünleri kısır futbol oynayan, az pozisyon veren ama gol atamayan takıma alışamazlar. Daha önce de yazdım; Galatasaray futbol kültürü hücum oynama üzerine kuruludur. Aksi düşünülemez bile. Kocaelispor ile oynarken çok hücumcu takımla sahaya çıkmak en doğrusu. Ki ev sahibi takımın toplam biri gol üç pozisyonu var. Dünyada hangi takım bu kadar pozisyon vermiyor ki? Elbette sıkı takımlar ile oynarken oyun felsefesi rötuşlanacaktır ama bu Kocaelispor maçına iki ön libero tek forvet çıkmayı önermek kadar saçma yollarla olmaz. Bence yorumcuların önce kendilerini yorumlamaları gerek. Kayseri ve Antalya maçında bol tedbirle sahaya çıkıldı da ne oldu? Kaybedilen 4 puan, girilemeyen gol pozisyonları, düzeysiz futbol ve zevksiz oyun. Kimse kusura bakmasın, derbiler dışında Galatasaray takımı sahaya asla defansif önlem alarak çıkmaz. Çıkarsa felsefesine, büyüklüğüne, gücüne ve tarihine ihanet etmiş olur. Galatasaray'a bu biçimsiz rolü uygun görenlerin niyetlerinde kasıt vardır. Kastın ne olduğunu kimin ne yazdığına bakarak herkes anlayabilir.