- 31 Ağustos 2008
Konuşmak kolay
Kendi takım yapsa daha iyi
Bizler saha içindeki oyuna ve sonuçlara bakarak yorum yapıyoruz. Teknik direktörlerin oyuncu tercihlerini masaya yatırıyoruz. Elbette oyuncular ile daha çok zaman geçiren, onların idmanda ve saha dışındaki performanslarını ölçen ve değerlendiren kişi, teknik direktördür. Ama, biz yorumcular da o tercihlerin sonuçlarına bakarak eleştirme hakkımızı kullanıyoruz. Sahada oynanan oyun, ortaya konan mücadele, taktik disiplin... O kadar da allame olmaya gerek yok. Her hafta onca lig seyrediyoruz, kendi takımlarımızı çıplak görüyoruz. Her şey gözümüzün önünde olup bitiyor. İlk maçta kurtarıcı olarak sahada olan Emre Aşık'ın ikinci karşılaşmada pekala sağ bek oynayacağı ortada iken yapılan Linderoth tercihi, üstelik açık da vermişken bizden alkışlamamız beklenemez. Başkan konuşuyor, güzel umutlar vadediyor ama bu hoca ile gerçekten zor. Oturup takımları kendi çıkarırsa belki... Ki şu ana kadar yapmadıkları şey de değil.