- 06 Ağustos 2008
Go home Lincoln
Takıma ihanet ediyor
İş ahlakı, aldığı paranın hakkını vermesi yeterince iyi bir sebep olmuyor mu? Pohpohlamaysa, Avrupa'nın hiçbir ülkesinde göremeyeceği kadar tribün desteği de arkasında... Daha ne? Bence dahası Lincoln'de iş ahlakı yok. Bir adam bu kadar kolay sakatlanmaz. Tamam saha içinde sıkı markaj yiyor, sıkıştırmalara maruz kalıyor, iyi de ligimizde bir tek o mu bunlarla karşı karşıya? Alex de Brezilyalı ve 5 yıldır markajın babasıyla oynuyar, durduk yere sakatlandığını ya da mazeret beyan ettiğini gördünüz mü? Lincoln ya kendine iyi bakmıyor ya da verilen en küçük cezada küsüyor. Lincoln bu takıma ihanet ediyor. Bu sene gayet yerinde transferler yapan yönetimin ne edip bu adamı takımdan göndermeleri gerek. Futbol olarak bir şey vermediği gibi alın teri akıtan diğer oyuncular için de son derece kötü örnek. Her hafta Lincoln ile ilgili sakatlık ya da disiplinsizlik haberi okumaktan sıkıldık. Ben yabancılara gösterilen bu toleranstan gerçekten bıktım. Brezilyalı kumsalda samba yaparken EURO 2008'in en sansasyonel takımında oynayan oyuncularımıza büyük haksızlık bu... Go home Lincoln! Umarım yazımı okur daha beter küsersin de kendin bu ülkeyi terk edersin.