Cengiz Tokgöz

Cengiz Tokgöz

12 Aralık 2011

G.Saray hak etti

Şenol Güneş ile Fatih Terim el ele çıktılar, sarıldılar, öpüştüler, şans dilediler. Çok güzel bir görüntü idi.
Avni Aker tıklım tıklım.
Zemin futbola uygun. Ancak bordo-mavili takım kazanmak için uygun değil. 45 dakika zevkli geçti. Cech'in büyük hatası gol getirdi.
Ama savunma elek gibi.
Burak önde tek ve Semih'in iyi markajında. Halil, Burak ve Henrique aynı yerin oyuncuları.
Biri sağda, diğeri solda.
Bu nedenle kanat akınları yoktu. Bunun yanı sıra Semih Burak'a, Eboue Halil'e ve Hakan da Henrique'ye adım attırmadı.
Adrian evlere şenlik. Atakta 6 bordo-mavili futbolcu savunmada çakılı. Böyle bir takım kazanabilir mi? Kazanamadı da. Bir de tribüne laf.
Selçuk'u yuhalamaktan takıma destek veremediler.
Trabzon yorgun
Bordo-mavili futbolcuların yorgun oldukları açıkça belli idi. Melo'nun mutlak pozisyonda golü atamaması Trabzonspor için büyük şans idi.
Kuddusi Müftüoğlu'nun Zokora'ya gösterdiği kırmızı kart çok ağır. Şenol Güneş, çökmüş orta saha için Aykut'u çok geç hatırladı.
Genç Aykut bu takımda oynamalı. İkinci yarıda oyuna hakim Galatasaray iyi yardımlaştı, oyunu istediği gibi yönlendirdi...
Trabzonspor yenilgiyi, G.Saray da galibiyeti hak etti.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor