Cengiz Tokgöz

Cengiz Tokgöz

08 Aralık 2011

Buna da şükür

Şampiyonlar Ligi hayalleri Fransa'da kaldı. Niye yalan yazayım, turu garantileyen İnter'in CSKA'ya kıyak yapabileceğini bu zor mücaleden önce gönlüm razı olmasa da düşünmüştüm.
Hele bugünlerde Türkiye'de en çok konuşulan şike var ya. Demek ki, bu hastalık yalnız ülkemize ait değilmiş. Dünyanın her yerinde geçerli bir kirlilik.
Belli ki, İtalyanlar,Türkiye'yi değil, Rusya'yı layık görmüşler tur atlamaya...
Sözün özü ile İnterliler bal gibi şike ile Trabzonspor'un yoluna taş koydu. Benim görüşüm bu. Kimse de değiştiremez. Lille maçına bakacak olursak, Çanakkale geçilmezi oynadı bizimkiler.
İleride Burak tek, orta saha savunmaya yakın ve 4 oyunculu.
Fransızlar'ın harika çocuğu Hazard, epey yordu bizimkileri.
Artık lig önemli Öyle
geride kaldık ki, Lille'li oyuncular bile bu kadar çok kalemize geleceklerini düşünmemişlerdir.
Oyunun büyük bölümünde Fransızlar topa hakim oldu. Halil'in solda iyi ama yalnız olmazı, Colman'ın tutukluğu, bordomavililerin ileride çoğalmasını engelledi. Savunmanın dağınıklığı ve rakibe çok şut atma imkanı hazırlaması, Tolga'yı da zor durumlara soktu. Bereket kaptan bu kez de takımını kurtardı. Bu maçı unutun. Formda Galatasaray'a konsantre olun. Çünkü pazar günü işiniz daha zor olacak. Artık Süper Lig önemli...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor