Ev sahibi Sultanlar
Tarihte ilk kez İstanbul’da düzenlenecek Milletler Ligi 2. haftası, bugün başlıyor. Filenin Sultanları açılış maçında Sinan Erdem’de saat 19.30’da Dominik’le karşılaşacak. Maç, TRT Spor Yıldız’da
- Voleybol Haberleri
- Giriş Tarihi: 18 Haziran 2025 06:50
A Milli Kadın Voleybol Takımı, 2025 FIVB Milletler Ligi'nin ikinci hafta ilk maçında bugün İstanbul'da Dominik Cumhuriyeti ile karşılaşacak. Tarihte ilk kez İstanbul'da düzenlenecek organizasyonda saha avantajını kullanacak millilerin maçı, Sinan Erdem Spor Salonu'nda saat 19.30'da başlayacak ve TRT Spor Yıldız'dan yayınlanacak. Filenin Sultanları, Çin'de ilk hafta maçlarında 4'te 4 yaptı. Milliler ilk haftayı 10 puanla 3. sırada bitirdi. Ligde ilk 8 finallere kalacak. Çeyrek finallerde ülkeler 1-8, 2-7, 3-6 ve 4-5 şeklinde eşleşecek.
İŞİMİZ KOLAY DEĞİL
Milletler Ligi'nin lansmanında konuşan A Milli Kadın Voleybol Takımı Başantrenörü Santarelli, evimizde oynamanın önemli olduğunu ancak işlerini de zorlaştırdığını söyledi.
DİĞER HABERLER
-
Voleybol Efeler Ligi ekiplerinden Ziraat Bankkart, kadrosunda önemli değişikliklere gitti. Başkent temsilcisi, milli pasör Murat Yenipazar ve Polonyalı yıldız smaçör Tomasz Fornal ile sözleşme yenilemedi. İşte detaylar... -
Voleybolda Sultanlar Ligi ve Efeler Ligi'nde yer alan kulüpler, 2026-27 sezonundan itibaren 14 kişilik maç kadrolarında 5 yerine 6 yabancı uyruklu oyuncu bulundurabilecek. -
FIVB Milletler Ligi 2026 sezonu ilk maçında A Milli Kadın Voleybol Takımımız, Dominik Cumhuriyeti'ni final setine giden mücadele sonucunda 3-2 mağlup ederek turnuvaya galibiyetle başladı. İşte maçın detayları...