Her şeyi yaptık
Fatih Tekke, Alanyaspor beraberliğini böyle yorumladı: “Belki de ligde ilk defa bütün istediklerimizi yaptığımız bir maçtı. Ön tarafta pozisyon sıkıntımız vardı. Oyun olarak gayet iyiydi ama maalesef 2 puan kaybettik. Üzülüyoruz, yapacak bir şey yok”
- Trabzonspor Haberleri
- Giriş Tarihi: 12 Nisan 2026 06:50
Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke, Alanyaspor beraberliğinden dolayı çok üzgün olduklarını söyledi. Oyuncularının sahada kendisinin isteklerini yerine getirdiğini ifade eden Tekke, sözlerini şöyle sürdürdü: "Belki de ligde ilk defa bütün istediklerimizi yaptığımız bir maçtı. Ön tarafta pozisyon sıkıntımız vardı. Pozisyonlar var. Kalemize top geldi diyemem. Bir penaltı var, tartışmaya açık. Tabii ki üzgünüz. Eksiklerimiz var, evet. Ama her şeye rağmen kazanmamız gereken bir maçtı.
BEKLEYECEĞİZ
Üzgünüz ama gerçekten zor bir deplasmanda iyi bir oyun oynadık. Evet, üzülelim ama haftaya yine zor maç var. Kolay maçımız yok. İkinci yarıda 2 fırsat var, değerlendiremedik. Üzücü bir maç oldu. Bu maçta iyi oynadık. Çok erken penaltıyla cezalandırıldık. İstediğimiz üretkenlik olmadı. Oyun olarak gayet iyiydi ama 2 puan kaybettik. Bu periyot zor. Haftaya yine zor maç var. Yapacak bir şey yok ama üzülüyoruz. Gelecek rakiplerimizi bekleyeceğiz."
DİĞER HABERLER
-
Roma forması giyen Ukraynalı golcü Artem Dovbyk’i renklerine katmak isteyen bordo-mavililer, kiralama teklifinde bulunmaya hazırlanıyor. Ancak transferde sağlık raporu belirleyici olacak. İşte transfer haberine dair tüm detaylar... -
Trabzonspor'un Fildişi Sahilli oyuncusu Oulai Dünya Kupası'nda gösterdiği performansla göz kamaştırırken, dış basında gündem oldu. İşte detaylar... -
Polonya ekibi Lechia Gdansk’ta forma giyen 23 yaşındaki Kolombiyalı kanat oyuncusu Camilo Mena ile ilgilenen Trabzonspor'a futbolcunun transferi hakkında sevindiren haber geldi. İşte detaylar...