9 kişiyle 1 puan!
Süper Lig’in 7. haftasında Kayserispor’a konuk olan Gençlerbirliği, 2 kırmızı kartla 9 kişi kaldığı mücadelde uzun süre skoru korusa da uzatma dakikalarında kalesinde gördüğü golle 1 puana razı oldu
- Süper Lig Haberleri
- Giriş Tarihi: 29 Eylül 2025 06:50
Süper Lig'in 7. haftasında Kayserispor sahasında Gençlerbirliği'ni ağırladı. Kadir Has Stadı'nda oynanan maç 1-1 berabere bitti. Konuk ekip 26. dakikada Oğulcan Ülgün ile 1-0 öne geçti ve ilk yarı bu skorla bitti. Gençler'de 50'de Sekou Koita ve 70'te ise Franco Tongya kırmızı kart gördü. 90+1'de Kaysersipor adına Indrit Tuci sahneye çıktı maçın skorunu belirledi: 1-1. Bu sonuçla Kayserispor haftayı 5, G.Birliği ise 4 puanla bitirdi. Haftaya Kayseri, Trabzon'a konuk olacak. Gençler ise Alanya'yı ağırlayacak.
DİĞER HABERLER
-
Galatasaray'da, Türkiye Futbol Federasyonu'nun açıkladığı yeni yabancı kuralı sonrası sıcak bir gelişme yaşandı. Yerli oyunculara yönelme kararı alan sarı kırmızılılara, menajerlerden tarafından flaş bir isim teklif edildi. İşte ayrıntılar... | Son dakika Galatasaray haberleri (GS spor haberi) -
Bir yandan seçime hazırlanan bir yandan da yeni sezon için transfer çalışmalarına devam eden Fenerbahçe'de sürpriz bir gelişme yaşandı. Yaz transfer döneminde golcü takviyesi yapacak olan sarı lacivertliler, Sambacı forveti gündemine aldı. İşte ayrıntılar... | Son dakika Fenerbahçe haberleri (FB Spor haberi) -
Galatasaray, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla kutlama organizasyonu düzenledi. Yapılan organizasyonda açıklamalarda bulunan Dursun Özbek, "19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'mız kutlu olsun. Yaşasın Cumhuriyet, yaşasın Galatasaray." ifadelerini kullandı. İşte ayrıntılar... | Son dakika Galatasaray haberleri (GS spor haberi)