Fenerbahçe ve Galatasaray PFDK'ya sevk edildi!
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Hukuk Müşavirliği, Fenerbahçe ve Galatasaray'ın da aralarında bulunduğu Süper Lig'den 15 kulübü Profesyonel Futbol Disiplin Kuruluna (PFDK) sevk etti. | Son dakika spor haberleri
- Süper Lig Haberleri
- Giriş Tarihi: 30 Mayıs 2024 17:59
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Hukuk Müşavirliği, Süper Lig'den 15 kulübü Profesyonel Futbol Disiplin Kuruluna (PFDK) sevk etti.
TFF'den yapılan açıklamada, ligin 38'inci ve son haftasında oynanan maçlarda yaşanan çeşitli disiplin ihlalleri nedeniyle Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş, Corendon Alanyaspor, Bitexen Antalyaspor, EMS Yapı Sivasspor, Mondihome Kayserispor, VavaCars Fatih Karagümrük, Yılport Samsunspor, TÜMOSAN Konyaspor, Siltaş Yapı Pendikspor, Kasımpaşa, MKE Ankaragücü, Atakaş Hatayspor ve Çaykur Rizespor'un disipline gönderildiği belirtildi.
İstanbulspor Kulübü Başkanı Ecmel Faik Sarıalioğlu ile Samsunsporlu futbolcu Yunus Emre Çift'in de çeşitli sebeplerle PFDK'ye sevk edildiği aktarıldı.
DİĞER HABERLER
-
Fenerbahçe'nin UEFA Şampiyonlar Ligi 2. eleme turundaki rakibi Gornik Zabrze'den sarı-lacivertli takımla ilgili çarpıcı değerlendirmeler geldi. Polonya temsilcisinin teknik direktörü, Fenerbahçe'nin sahadaki oyun anlayışı ve kadro planlamasına yönelik eleştirilerde bulundu. İşte dikkat çeken açıklamalar... -
Trendyol Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, Fıratcan Üzüm ile 1 yıllık sözleşme imzaladı. -
Fenerbahçe Beko, profesyonel basketbolculuk kariyerini noktalayan Nando De Colo'ya teşekkür etti. İşte o paylaşım...