Ezeli dostluk
İki komşu şehirin Sivas'ta yaptığı mücadelede; ev sahibi takım 46'da Eneramo ile öne geçti. Rakibi ise 65'te Troisi ile oyunu dengeledi ve puanlar paylaşıldı
- Sivasspor Haberleri
- Giriş Tarihi: 03 Şubat 2012 00:00
- Güncelleme Tarihi: 03 Şubat 2012 02:04
Kayserispor ise 65. dakikada Troisi ile 1-1 yaptı. Bu sonucun ardından iki takım adına da ilkler gerçekleşti. Hafta içi oynadığı maçlarda 6'da 6 yapan Sivas, ilk kez puan kaybetti. 23 haftada 11 deplasmana çıkan ve dış sahalarda beraberliği olmayan Kayserispor da bir ilk yaşadı.
EN İYİ MAÇIMIZDI
Sivasspor Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, kazanmak için ne gerekiyorsa yaptıklarını belirtti. Tecrübeli hoca sözlerini şöyle tamamladı: "Belki de bu sene en iyi oynadığımız ve en çok pozisyona girdiğimiz karşılaşma oldu. Yemememiz gereken bir gol yedik. Ancak bunlar futbolun içinde olan şeyler. Tabii ki kazanılmış puan puandır. Daha çok sayıda kritik maçlarımız var."
ŞARTLAR ÇOK ZORLADI
Kayserispor Teknik Direktörü Şota hava şartlarına dikkat çekerek şu açıklamayı yaptı: "22 oyuncu ve hakemleri tebrik etmek lazım. Bu şartlarda futbol oynamak çok zor bir olay. Bence güzel bir karşılaşma oldu. İyi bir mücadele gördük. Kaçırdığımız pozisyonlar da var. İki takım da pozisyona girdi, kaçırdı. Biz ikinci devre başlarken gol yedik. Tekrar maça döndük. Sonuçta 1 puan aldık."
DİĞER HABERLER
-
“Bir an önce alt sıralardan çıkıp, kendi yerimiz olan üst takımların arasına katılmamız gerekiyor. Manisa maçı final niteliğinde. Maçı kazanıp milli araya girdikten sonra yapacağımız işlerle puanlarımızı alıp, üst sıradaki yerimizi alacağız” -
Sivasspor, Trendyol 1. Lig’in 11. haftasında sahasında Atakaş Hatayspor’u ağırlayacak. Kırmızı-beyazlı ekip, maç hazırlıklarına 20 Ekim’de kulüp tesislerinde yaptığı antrenmanla başladı. İşte detaylar... -
Trendyol 1. Lig’in 13. haftasında Manisa FK’yı konuk edecek Özbelsan Sivasspor, teknik direktör Mehmet Altıparmak yönetiminde yaptığı antrenmanla hazırlıklarını sürdürdü. İşte detaylar...