A Milli Takımımızın ABD karşısındaki 3-2'lik galibiyeti dış basında ses getirdi. İspanya'da Marca, "Türkler ve Amerikalılar karşılaşmada bol gol ve bol pozisyonun olduğu harika bir gösteri sergilediler" ifadelerini kullandı. Fransa'dan L'Equipe de "Son dakikada atılan golle Türkiye sahadan zaferle ayrıldı. Türkler, onurlu bir şekilde veda etmenin bir yolu oldu" diye yazdı. CNN, "Türkiye, son saniyede attığı galibiyet golüyle ABD'ye Dünya Kupası'ndaki ilk yenilgisini tattırdı" dedi. The Times ise, "Türkiye'nin uzatmalarda attığı galibiyet golü ABD'nin coşkusunu söndürdü" yorumunu yaptı.
